Інтегрований підхід в роботі психологічної служби в освітньому процесі під час воєнного стану  в ЗП(ПТ)О Дніпропетровщини

 

Відбулось   засідання секції  практичних психологів і соціальних педагогів ЗП(ПТ)О області, на якому  розглянуто  питання  вибудовування  інтегрованого підходу в роботі у зв’язку з  введенням нових   режимом освітнього процес.

На секції  презентована структура інтегрованого підходу психологічної служби ЗП(ПТ)О  області  до освітнього процесу, сформовано напрями основної діяльності  та  поради щодо надання психологічної допомоги та соціальної підтримки здобувачам освіти.

 Методистом Криворізького  методичного кабінету  профтехосвіти зосереджено   увагу  на  особливостях психологічного та соціально-педагогічного  супроводу учасників освітнього процесу  з інклюзивною формою  навчання.

З досвідом роботи   та Презентацією на тему: «Інклюзивне  навчання як  засіб дотримання» права на навчання  осіб з особливими освітніми потребами в умовах Дніпровського центру підготовки і перепідготовки  робітників  туристичного сервісу» ознайомила  практичний  психолог .

Також відбувся  обмін думками, обговорені проблемні  питання  надання психологічної  допомоги,  підтримки психічного здоров’я педагогічних працівників фахівцями психологічної  служби, що важливо  в  умовах воєнного стану

Обговорені  питання  на секції сприятимуть  подоланню  травматичного стану  учасників освітнього процесу.

Віктор Василиненко,

директор  НМЦ ПТО у

Дніпропетровській області