УЧАСТЬ ДНІПРОПЕТРОВЩИНИ У МІЖНАРОДНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «ОСВІТА, ПЕРЕПІДГОТОВКА ТА ІНКЛЮЗІЯ: ТРАНСФОРМАЦІЯ ПІД ЧАС КРИЗИ»
У рамках Стратегії Європейського Союзу для Дунайського регіону проведено Міжнародну конференцію «Освіта, перепідготовка та інклюзія: трансформація під час кризи».
Стратегія Європейського Союзу для Дунайського регіону (ЄСДР) є однією з чотирьох макрорегіональних стратегій ЄС, що спрямована на зміцнення транснаціонального співробітництва в регіоні, подолання диспропорцій в його соціально-економічному розвитку, об’єднання та координацію зусиль усіх учасників для втілення спільних проектів.
Україна стала першою державою, що не є членом ЄС, яка головує у ЄСДР у 2022 році.
До обговорення долучилися близько 200 осіб. Учасниками конференції були Національний координатор України в Стратегії ЄС для Дунайського регіону; урядовці залучених міністерств; представники Європейської Комісії; представники партнерів розвитку; заклади вищої та професійної (професійно-технічної) освіти; обласні департаменти освіти; Навчально-методичні (науково-методичні) центри (кабінети) професійно-технічної освіти наукових і освітніх установ Вінницької, Дніпропетровської, Київської, Львівської, Сумської, Харківської, Хмельницької, Черкаської, Чернівецької, Донецької, Запорізької та інших областей та представники 4 країн з Молдови, Румунії, Австрії, Німеччини.
В рамках конференції розглянуто питання розвитку людського капіталу та ринків праці, інвестиції в професійну підготовку та освіту, інклюзивного підходу до питання працевлаштування та перепідготовки, зміни у законодавстві України щодо професійної освіти, створення інклюзивних продуктів, кращі практики, цифрова та зелена трансформації професійної освіти та адаптація до стандартів ЄС, забезпечення просторової інклюзивності закладів професійної освіти, сприяння розвитку молодіжного та соціального підприємництва.
У заході взяли участь представники НМЦ ПТО та ЗП(ПТ)О у Дніпропетровській області.
Вважаємо що участь в обговоренні питань сприятиме трансформуванню наявної соціальної та освітньої системи, просуванню інклюзивності, цифровізації освіти, соціальної інновації, трудової мобільності, удосконаленню професійних компетентностей фахівців в умовах сьогодення та осучасненню змісту професійно (професійно-технічної) освіти.