Методичною службою Дніпропетровської області підведено підсумки 2021/2022 навчального року
Аналітичним центром НМЦ Дніпропетровської області проаналізовано результати роботи професійної (професійно-технічної) освіти у 2021/2022 навчальному році з основних напрямків діяльності у відповідності до пріоритетів, які були сформовані на початку навчального року за рекомендаціями Міністерства освіти і науки України та вимогами нових державних і галузевих документів.
Продемонстровано результати:
- Якості освіти (за підсумками державній кваліфікаційній атестації (ДКА), результатів участі в олімпіадах тощо).
- Можливостей П(ПТ)О у виставковій та профорієнтаційній роботі.
- Нових підходів в змісті та функціях ЗП(ПТ)О (запровадження дуальної форми здобуття професійної освіти, організації дистанційного навчання, участі ЗП(ПТ)О у грантових програмах).
- Впровадження нових технологій в освітній процес (робота навчально-практичних центрів, соціальне партнерство).
- Наукові експерименти (дослідно-експериментальна робота).
- Робота з творчо обдарованою молоддю, учнівське самоврядування.
За результатами видано підсумковий збірник «Професійна (професійно-технічна) освіта Дніпропетровщини у 2021/2022 н.р.: результати, нові підходи та напрацювання щодо удосконалення освітнього процесу».
Відповідно до зазначених у збірнику результатів методичною службою сплановано на наступний навчальний рік дієві форми підвищення професійної компетентності педагогів (участь у конференціях, семінарах-практикумах, майстер-класах, тренінгах, стажування на базі навчально-практичних центрів, проведення методичних днів та тижнів). Педагогам запропоновано навчальні ресурси сучасних виробництв, аналітичні, інформаційні, методичні матеріали з питань організації освітнього процесу з упровадженням елементів дуальної форми здобуття освіти, дистанційної форми навчання, сертифікаційного навчання, нової форми роботи методичної служби ПТО з педагогами. Для них формуються блоги методистів, підготовлено відеоматеріали, кращий досвід педагогів області з організації професійної (професійно-технічної) освіти, які розміщено на сайті НМЦ ПТО. Матеріали збірника можуть бути використані керівниками навчальних закладів при аналізі роботи педколективів на підсумкових педрадах, при плануванні роботи на новий навчальний рік.
В основу планування методичної служби покладено принципи децентралізації управління процесом формування робітничого потенціалу, наближення освітнього процесу до технологічних процесів на виробництві, адресну допомогу педагогам, адресне спілкування методистів з педагогічними кадрами за їх запитом з використанням різних можливостей, які б задовольняли користувачів.