Майстер-клас з профорієнтації на Дніпропетровщині

 

З метою підвищення рівня знань педпрацівників ПТНЗ з питань організації профорієнтаційної роботи засобами мережі Інтернет навчально-методичним центром профтехосвіти у Дніпропетровській області на базі Дніпропетровського центру професійно-технічної освіти туристичного сервісу (надалі ДЦПТОТС) проведено майстер-клас за темою: «Використання Інтернет-ресурсу у профорієнтаційній роботі з позиціювання робітничих професій».

В рамках заходу розглянуті питання:

-                     Методично-організаційний супровід профорієнтаційної роботи в ПТНЗ,

-                     Визначення критеріїв ефективності профорієнтаційної роботи в ПТНЗ,

-                     Використання Інтернет-ресурсу в профорієнтаційній роботі з позиціювання робітничих професій;

-                     Вплив можливостей ІКТ на організацію  профорієнтаційної роботи з виконання плану держзамовлення у 2015 році (з досвіду роботи ДЦПТОТС);

-                     Презентація досвіду ПТНЗ з питань використання Інтернету в профорієнтаційній роботі (Дніпропетровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу, Апостолівський центр підготовки і перепідготовки робітничих кадрів, Криворізький навчально-виробничий центр, Криворізький центр професійної освіти машинобудування та металургії).

Для учасників майстер-класу проведено тренінг  «Пошук шляхів співпраці з інформаційними сайтами регіону, області, України». Наступним блоком стало проведення Інтернет-ефіру з учнями ЗОСШ в режимі on-line. Під час  спілкування із школярами слухачі презентували професії з використанням цікавих історичних фактів, притч, прислів’їв, висловів з народної мудрості.

 Учні Дніпропетровського центру ПТО презентували старшокласникам виставку творчих робіт, майстер-класи з технік орігамі та квілінг з професії «Агент з туризму» на англійській мові.  Між школярами та учасниками заходу пройшов цікавий діалог «Запитуйте – ми відповідаємо».

 Учасники  заходу взяли участь в обговоренні актуальних проблем даної теми, визначили сильні і слабкі сторони, можливості і ризики профорієнтаційної роботи з використанням Інтернет-ресурсу та прийшли до висновку:

-                     технологічні можливості Інтернету обумовлюють швидкий розвиток світового інформаційного  співтовариства;

-                     мережа Інтернет здатна стати ефективним засобом реклами, маркетингу, професійної інформації, створення позитивного іміджу професійно-технічного навчального закладу і його представництва в широкому інформаційному просторі.

 

Василиненко В.М.,

директор НМЦ ПТО

у Дніпропетровській області