РОЗВИТОК ЕКОСОФІЧНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ПРОФТЕХОСВІТИ НА ДНІПРОПЕТРОВЩИНІ
«Екософія як єдність двох компонентів – змісту та форми» - під таким гаслом пройшов семінар – презентація викладачів хімії.
На виконання Державної цільової соціальної програми підвищення якості природничо-математичної освіти в ПТНЗ області передбачена реалізацію принципів гуманізації, демократизації освіти, методологічна переорієнтація процесу навчання на розвиток особистості учня, формування його екокомпетенцій. У реалізації цих завдань важлива роль відводиться вчителю, який формує інтелектуальний потенціал гуманного суспільства.
Викладачами розглядались основні тенденції розвитку еколого - просвітницької роботи серед учнівської молоді, організації спільних масових заходів з громадськими організаціями, питання активізації пізнавального інтересу до вивчення хімії шляхом удосконалення між предметних зв’язків та роль кабінету в організації результативного навчального процесу в урочний та позаурочний час.
В другій частині семінару педагоги – новатори презентували екологічні проекти, які посіли призові місця в рамках конкурсу учнівських проектів «Я-Професія-Екологія-Україна».
Присутні мали змогу побувати на засіданні екологічного гуртка Дніпропетровського залізничного ліцею «Еколог». Гуртківці разом з членами євро клубу досліджували проблеми виникнення великої кількості відходів у Дніпропетровську, знаходили шляхи вирішення цієї проблеми, а члени євро клубу поділились інформацією про екологічний стан різних держав світу. Засідання проводилось у формі рольової гри, представники євро клубу презентували свою інформацією англійською мовою.
Присутні дійшли одностайного висновку, що професійно-технічний навчальний заклад не тільки повинен навчати майбутній професії, але і навчати учнів пізнавати головну науку – науку життя!
Директор Навчально-методичного центру ПТО
у Дніпропетровській області В.М. Василиненко