16-17 травня 2011 року в м. Київ, за підтримки українсько-канадського проекту «Децентралізація управління професійним навчанням в Україні», відповідно до плану роботи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту відбувся навчальний семінар з питань визнання попереднього навчання та навчання впродовж життя, рівного доступу до професійно-технічної освіти (інклюзивності).
Учасниками зустрічі поряд з представники Саскачеванського інституту прикладних наук і технологій (Канада) були представники МОН України та методисти навчально-методичних центрів професійно-технічної освіти України. Зустріч розпочалася з презентації попередніх напрацювань канадських колег. Значну частину часу учасники присвятили ознайомленню та обговоренню прикладів політики соціальної та гендерної рівності Саскачеванського інституту прикладних наук і технологій. Наступним кроком робочої зустрічі стало обговорення досвіду та передумов впровадження методик навчання впродовж життя та забезпечення рівного доступу та інклюзивності у системі професійно-технічної освіти, які повинні стати невід‘ємною складовою організації навчально-виробничого процесу. При цьому, звернули особливу увагу на необхідність оновлення змісту професійної підготовки, забезпечення стратегії випереджувального розвитку, що зумовлені змінами, які відбуваються у політичному, економічному житті нашої держави.
В процесі групової дискусії учасниками семінару визначені пріоритетні напрямки змісту професійної підготовки та порядку методичного забезпечення навчання за канадською системою освіти та шляхи забезпечення якості професійно-технічної освіти.
Методисти НМЦПТО Гришаєва О.В.
Безценна Т.М.