ПІДВИЩЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ ДНІПРОПЕТРОВЩИНИ
Забезпечення якісної підготовки кваліфікованих конкурентоспроможних робітничих кадрів можливе за умов належної організації підготовки педагога професійного навчання, постійного підвищення його професійної компетентності, педагогічної майстерності, впровадження у навчальний процес новітніх виробничих і педагогічних технологій, досягнень сучасної науки і техніки тощо.
З метою підвищення професійної компетентності педагогів Дніпропетровщини навчально-методичним центром професійно-технічної освіти проводяться різні методичні заходи, створена і працює школа кадрового резерву і налагоджена тісна співпраця з Інститутом післядипломної освіти інженерно - педагогічних працівників Університету менеджменту освіти (м. Донецьк).
В рамках співпраці з Інститутом - педагоги професійно-технічних навчальних закладів Дніпропетровської області прийняли участь в галузевому науково-методичному семінарі, який був присвячений актуальній проблемі підвищення ефективності навчально-виробничого процесу в професійних навчальних закладах шляхом запровадження педагогічного досвіду та інноваційних педагогічних (дидактичних) технологій, новітніх виробничих технологій при підготовці майбутніх робітників з професій «Офіціант», «Бармен», який відбувся 14-15 квітня 2011р. на базі Інституту післядипломної освіти інженерно - педагогічних працівників Університету менеджменту освіти (м. Донецьк).
Заслухавши та обговоривши доповіді, повідомлення на науково-практичному семінарі, було зазначено, що особливу роль у цьому процесі відіграють:
- принципи постійного підвищення кваліфікації (з досвіду організації та роботи Всеукраїнських курсів підвищення кваліфікації – фаховий модуль з професій ресторанного сервісу на базі Дніпродзержинського центру підготовки і перепідготовки робітничих кадрів),
- принципи особистістно зорієнтованого навчання, шляхом впровадження нових дидактичних форм навчання (з досвіду роботи старшого майстра Криворізького центру професійної освіти робітничих кадрів торгівлі та ресторанного сервісу Слюсарєвої О.В., щодо організаційно-методичного супровіду складання робочого зошиту з професійно-практичної підготовки з професії «Офіціант»),
- принципи модульно - компетентнісної технології (з досвіду роботи викладача Дніпропетровського центру професійної освіти Барсукової Л.О.).
Педагогічні працівники Дніпропетровської області висловлюють подяку організаторам науково-практичного семінару за створення умов для плідного обміну думками, вважають цей захід важливим із погляду обговорення проблем впровадження педагогічного досвіду та інноваційних технологій у навчально-виховний процес ПТНЗ для формування нового асоціативного, професійно- та соціально-компетентного типу робітника, який буде здатен до творчого вирішення професійних завдань.
Методист НМЦ ПТО Гришаєва О.