- Мапа сайту
- Новини
- Про нас
- Плани роботи
- Нормативно-правове забезпечення
- Новинки в сфері П(ПТ)О
- ERASMUS+
- П(ПТ)О Дніпропетровщини
- Електронна бібліотека методичних напрацювань
- Прогресивний педагогічний досвід
- Скринька педагогічної майстерності
- STEM - освіта в дії
- Бібліотечна робота
- Професійна підготовка
- Загальноосвітня підготовка
- Навчально-виховна робота
- Психологічна служба
- Експериментальні педагогічні майданчики
- Виставкова діяльність
- Матеріали масових заходів
- Управлінська, фінансово-господарська діяльність
- Захист України
- Інструменти ІТ для використання педагогами
- Збірник «Методичний вісник»
- Важливі події
- Профорієнтаційний термінал
- Дії в надзвичайній ситуації
- Моніторингові дослідження
- Методичний кабінет ЗП(ПТ)О
- Консультативна допомога
- Заходи інших установ
- Методичний фестиваль
Спрямовуємо зусилля на виконання Стратегічного плану діяльності Міністерства освіти і науки України до 2027 року
Наказом Міністерства освіти і науки України від 16.08.2024 № 1149 затверджено Стратегічний план діяльності Міністерства освіти і науки України до 2027 року (далі – План). План розроблено з метою актуалізації стратегічних пріоритетів і цілей Міністерства освіти і науки України (МОН) до 2027 року, подолання викликів, пов’язаних з війною, виконання зобов’язань України у сфері європейської інтеграції.
Пріоритетом 4: «Трансформація професійної освіти» сформовано стратегічні цілі, що спрямовуються на:
- формування оновленої мережі закладів професійної (професійно-технічної) освіти (ЗП(ПТ)О), функції яких зорієнтовані на доросле населення, збільшення кількості здобувачів освіти;
- інтеграцію професійної освіти з фаховою передвищою освітою, підвищення професійного рівня випускників згідно з Національною рамкою кваліфікацій;
- підвищення привабливості та престижності ЗП(ПТ)О, професій;
- формування власної організаційної, академічної і фінансової автономії зорієнтованої на результати діяльності;
- налагодження партнерства з бізнесом;
- формування кадрової політики стосовно керівних і педагогічних кадрів, спрямованої на забезпечення управлінських освітніх напрямків високої результативності.
В кожній стратегічній цілі названо конкретні результати. Операційні цілі передають конкретні завдання та конкретні індикатори оцінки.
Зрозуміло, реалізація цього вкрай важливого документу для сучасності можливо при наявності умотивованих керівників і педагогічних кадрів ЗП(ПТ)О.
Тож, ознайомившись з Планом направляємо управлінські освітньо-навчальні дії на досягнення кінцевої мети, визначеної цим документом, бачимо нашу сферу привабливою та престижною.
Результат залежить від кожного із нас.
Віктор Василиненко,
Сергій Федоренко