- Мапа сайту
- Новини
- Про нас
- Плани роботи
- Нормативно-правове забезпечення
- Новинки в сфері П(ПТ)О
- ERASMUS+
- П(ПТ)О Дніпропетровщини
- Електронна бібліотека методичних напрацювань
- Прогресивний педагогічний досвід
- Скринька педагогічної майстерності
- STEM - освіта в дії
- Бібліотечна робота
- Професійна підготовка
- Загальноосвітня підготовка
- Навчально-виховна робота
- Психологічна служба
- Експериментальні педагогічні майданчики
- Виставкова діяльність
- Матеріали масових заходів
- Управлінська, фінансово-господарська діяльність
- Захист України
- Інструменти ІТ для використання педагогами
- Збірник «Методичний вісник»
- Важливі події
- Профорієнтаційний термінал
- Дії в надзвичайній ситуації
- Моніторингові дослідження
- Методичний кабінет ЗП(ПТ)О
- Консультативна допомога
- Заходи інших установ
- Методичний фестиваль
Педагогічний експеримент регіонального рівня на Дніпропетровщині крокує до узагальнювального етапу
За програмою узагальнювального етапу педагогічного експерименту регіонального рівня на базі Криворізького професійного гірничо-технологічного ліцею проведено круглий стіл "Кращі техніки та технології забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців електротехнічного профілю в НПЦ ЗП(ПТ)О" інноваційного віддаленого кластеру "Енергоімпульс".
До заходу долучилися близько 70 представників закладів і установ-учасників інноваційного віддаленого кластеру із Дніпропетровської, Київської, Львівської, Одеської, Сумської, Харківської, Черкаської, Чернівецької, Донецької, Запорізької, Закарпатської, Івано-Франківської областей.
В рамках заходу розглянуто питання сучасних підходів до формування змісту професійної підготовки майбутніх фахівців електротехнічного профілю в НПЦ ЗП(ПТ)О, інноваційне навчальне середовище як засіб забезпечення якості професійної підготовки електромонтерів у навчально-практичному центрі, впровадження дистанційних курсів у професійну підготовку майбутніх фахівців електротехнічного профілю, використання методик проведення професійних тренінгів та проєктів, технології створення інструктивно-технологічних карт для виконання лабораторних робіт в умовах НПЦ, методика розробки процедур оцінювання та діагностичних засобів для визнання результатів навчання.
Сподіваємося, що подальші спільні дії та участь Дніпропетровщини у круглому столі дадуть ефективний результат для якісної підготовки та проведення заключного науково-практичного семінару «Професійна підготовка фахівців у навчально-практичних центрах закладів професійної (професійно-технічної) освіти: рушійні фактори та виклики», який буде проводитися на завершені узагальнювального етапу експерименту.
Алла Ващенко
