- Мапа сайту
- Новини
- Про нас
- Плани роботи
- Нормативно-правове забезпечення
- Новинки в сфері П(ПТ)О
- ERASMUS+
- П(ПТ)О Дніпропетровщини
- Електронна бібліотека методичних напрацювань
- Прогресивний педагогічний досвід
- Скринька педагогічної майстерності
- STEM - освіта в дії
- Бібліотечна робота
- Професійна підготовка
- Загальноосвітня підготовка
- Навчально-виховна робота
- Психологічна служба
- Експериментальні педагогічні майданчики
- Виставкова діяльність
- Матеріали масових заходів
- Управлінська, фінансово-господарська діяльність
- Захист України
- Інструменти ІТ для використання педагогами
- Збірник «Методичний вісник»
- Важливі події
- Профорієнтаційний термінал
- Дії в надзвичайній ситуації
- Моніторингові дослідження
- Методичний кабінет ЗП(ПТ)О
- Консультативна допомога
- Заходи інших установ
- Методичний фестиваль
НАВЧАЮЧИ – НАВЧАЄМОСЬ. Проєкт SEQUA
В рамках реалізації проєкту SEQUA «Швидкі навички для працевлаштування» проведено черговий семінар-консультацію на тему «Організаційна робота та етапи здійснення дуального навчання закладами та підприємствами».
В заході взяли участь організатори проєкту, регіональні координатори, 45 слухачів із чотирьох регіонів України (Дніпропетровської, Львівської, Полтавської областей та міста Києва), які представлені ЗПТО та роботодавцями, що здійснюють навчання дорослого населення на короткострокових курсах.
Зміст заходу передбачав представлення досвіду спільної роботи закладів та підприємств зі здійснення практичного навчання професіям чи частковим кваліфікаціям. З Дніпропетровщини представлено два такі досвіди фахівцями Дніпровського центру професійної освіти та Кам’янського професійного ліцею.
За програмою семінару представник інституту Саксонської економіки міста Дрезден презентував досвід Німеччини з основ та функцій навчання частковим кваліфікаціям.
В ході дискусії із зазначених питань навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області представив дорожню карту організації дуального навчання, за якою здійснюється процедура такої форми професійної освіти та порядок формування змісту сертифікату, який отримають слухачі за результатами навчання частковим кваліфікаціям.
Слухачі семінару-консультації усвідомили, що висока якість результатів навчання можлива лише при докладанні спільних зусиль закладів та підприємств.
З презентацією німецького досвіду навчання частковим кваліфікаціям можна ознайомитись на сайті НМЦ ПТО в розділі «Моніторингове дослідження» в підрозділі «Міжнародне співробітництво».
Віктор Василиненко, Сергій Федоренко