- Мапа сайту
- Новини
- Про нас
- Плани роботи
- Нормативно-правове забезпечення
- Новинки в сфері П(ПТ)О
- ERASMUS+
- П(ПТ)О Дніпропетровщини
- Електронна бібліотека методичних напрацювань
- Прогресивний педагогічний досвід
- Скринька педагогічної майстерності
- STEM - освіта в дії
- Бібліотечна робота
- Професійна підготовка
- Загальноосвітня підготовка
- Навчально-виховна робота
- Психологічна служба
- Експериментальні педагогічні майданчики
- Виставкова діяльність
- Матеріали масових заходів
- Управлінська, фінансово-господарська діяльність
- Захист України
- Інструменти ІТ для використання педагогами
- Збірник «Методичний вісник»
- Важливі події
- Профорієнтаційний термінал
- Дії в надзвичайній ситуації
- Моніторингові дослідження
- Методичний кабінет ЗП(ПТ)О
- Консультативна допомога
- Заходи інших установ
- Методичний фестиваль
Сучасні підходи до створення електронних освітніх ресурсів: виклики та можливості
12 листопада відбулося засідання обласної методичної секції педагогічних працівників з професій ІТ, обліку та секретарів керівника. Учасники заходу обговорили найкращі практики використання електронних освітніх ресурсів (ЕОР) у підготовці майбутніх айтішників, обліковців та секретарів керівника та перспективи їх подальшого розвитку.
Особливу увагу під час заходу було приділено результатам обласного методичного фестивалю «Кращий електронний освітній ресурс». Презентація роботи переможця у номінації «Кращий електронний освітній ресурс в професіях електротехнічного профілю та зв’язку»: курс «Основи програмування» А. Гладир (МЦППВ) стала яскравим свідченням високого рівня креативності та інноваційності педагогів ІТ галузі.
Методист НМЦ ПТО провела огляд навчальних онлайн-курсів з зазначених професій, які доступні на платформі «Професійна освіта онлайн». Вона акцентувала увагу на структурі, змісті та якості цих курсів, ознайомила з основними видами компонентів контенту, а також надала практичні рекомендації щодо їх використання в освітньому процесі.
Було наголошено на необхідності подальшого розвитку електронних ресурсів та залучення більшої кількості педагогів до створення якісного навчального контенту.
Тетяна МАВДРИК
