- Мапа сайту
- Новини
- Про нас
- Плани роботи
- Нормативно-правове забезпечення
- Новинки в сфері П(ПТ)О
- ERASMUS+
- П(ПТ)О Дніпропетровщини
- Електронна бібліотека методичних напрацювань
- Прогресивний педагогічний досвід
- Скринька педагогічної майстерності
- STEM - освіта в дії
- Бібліотечна робота
- Професійна підготовка
- Загальноосвітня підготовка
- Навчально-виховна робота
- Психологічна служба
- Експериментальні педагогічні майданчики
- Виставкова діяльність
- Матеріали масових заходів
- Управлінська, фінансово-господарська діяльність
- Захист України
- Інструменти ІТ для використання педагогами
- Збірник «Методичний вісник»
- Важливі події
- Профорієнтаційний термінал
- Дії в надзвичайній ситуації
- Моніторингові дослідження
- Методичний кабінет ЗП(ПТ)О
- Консультативна допомога
- Заходи інших установ
- Методичний фестиваль
Черговий захід із обговорення ходу реалізації проєкту SEQUA
Відповідно до завдань проєкту SEQUA, що реалізується в чотирьох регіонах України (у Дніпропетровській, Львівській, Полтавській областях та в місті Києві), окрім короткострокових курсів для дорослого населення з опанування дефіцитних професій окремими категоріями населення, передбачено формування відповідного рівня педагогічних працівників, спроможних застосовувати сучасні підходи навчання робітничих кадрів з використання досвіду Німеччини.
На черговому семінарі-консультації слухачі ознайомились із підходами німецьких колег щодо застосування навчання частковим кваліфікаціям, із можливостями запровадження нового документу про професійний рівень – сертифікату, використання сучасного інструментарію для оперативного вирішення проблем забезпечення робітничими кадрами ринку праці в умовах воєнного стану.
Представники регіонів поділились досвідом, окреслили проблемні питання у реалізації проєкту SEQUA.
За результатами таких зустрічей було створено документ у формі звернення учасників проєкту до представників органів управління професійно-технічною освітою.
Безумовно, такі форми підготовки робітничих кадрів будуть результативним.
В.М. Василиненко,
С.Л. Федоренко