- Мапа сайту
- Новини
- Про нас
- Плани роботи
- Нормативно-правове забезпечення
- Новинки в сфері П(ПТ)О
- ERASMUS+
- П(ПТ)О Дніпропетровщини
- Електронна бібліотека методичних напрацювань
- Прогресивний педагогічний досвід
- Скринька педагогічної майстерності
- STEM - освіта в дії
- Бібліотечна робота
- Професійна підготовка
- Загальноосвітня підготовка
- Навчально-виховна робота
- Психологічна служба
- Експериментальні педагогічні майданчики
- Виставкова діяльність
- Матеріали масових заходів
- Управлінська, фінансово-господарська діяльність
- Захист України
- Інструменти ІТ для використання педагогами
- Збірник «Методичний вісник»
- Важливі події
- Профорієнтаційний термінал
- Дії в надзвичайній ситуації
- Моніторингові дослідження
- Методичний кабінет ЗП(ПТ)О
- Консультативна допомога
- Заходи інших установ
- Методичний фестиваль
Нове в роботі викладачів математики
Реалії сьогодення ставлять перед педагогами завдання – постійно реагувати на вимоги часу, поглиблювати й удосконалювати свої професійні компетенції.
Як навчати? Як навчити?
За цими простими запитаннями криються завдання і пошуки надзвичайної ваги: як зорганізувати і спрямувати процес навчання так, аби він був продуктивним, цікавим, творчим, ефективним, сучасним, спонукував би до самостійного, зацікавленого, творчого навчання.
Ці питання обговорювалися на засіданні секції викладачів математики яка відбулася 28.02.2024р. відповідно до плану роботи НМЦ ПТО.
На секції розкрито сутність поняття «діяльнісний підхід до навчання» як спрямованість уроків математики на розвиток ключових компетентностей і наскрізних умінь здобувачів, застосування теоретичних знань на практиці, формування здібностей до самоосвіти та командної роботи, успішна інтеграція в соціум і професійну самореалізацію.
Практичним досвідом використання цифрових освітніх ресурсів, проєктних технологій на уроках математики як одним із ефективних засобів формування ключових і предметних компетентностей та засобів активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти поділилися викладачі ПТУ №2, КНВЦ.
Ідеї використання штучного інтелекту на уроках математики застосувала на практиці викладач ЗДЦПТО.
Нині стрімко зростає обсяг інформації, що використовується у практичному житті, отже, уроки математики повинні формувати людину, яка має не тільки фіксовану суму знань, а й уміє орієнтуватися в інформаційному просторі, здатна ставити перед собою мету, досягати її, уміє адекватно себе оцінювати та прогнозувати розвиток подальших подій.
Матеріали з досвіду роботи розміщено на сайті НМЦ ПТО за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1sPTYxkU0zmAgDXzX3110Wzi_6120ID69
Ніна СІРЕНКО
